2014 in cateva cuvinte si imagini….:)


The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2014 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

A New York City subway train holds 1,200 people. This blog was viewed about 3,700 times in 2014. If it were a NYC subway train, it would take about 3 trips to carry that many people.

Click here to see the complete report.

2014 a fost un an bun, sunt recunoscatoare pentru ce mi-a fost dat, sunt bucuroasa pentru ca munca mea a fost cu folos, iar pentru 2015, am si eu planurile mele, evident. Printre ele se numara infiintarea unei companii de training, care sa ofere cursuri autorizate, dar si neautorizate, in special pentru dezvoltare personala. Si pentru ca imi doresc foarte mult implinirea acestui vis, consider ca voi avea timp sa astern pe hartie planul concret si sa ma apuc de treaba :)!

pt psihologie

Iar voua, va doresc sa aveti un an 2015 plin de bucurii, realizari marete si sanatate !

Cu drag,

Cristina

82[1]

Lasă un răspuns

