Managementul stresului: 10-11 iunie 2013


10-moduri-in-care-poti-reduce-stresul-la-birou„A fi sau a nu fi stresat?” – asta-i intrebarea!

Despre definitii ale termenului „stres” si despre influenta lui asupra vietii oamenilor, s-au scris sute de carti, dar cu toate acestea, din ce in ce mai multe persoane se plang de diverse tulburari provocate de stres.

Daca se plang… e totusi bine, pentru ca asta presupune si mersul la un specialist, in cel mai fericit caz. Insa, de foarte multe ori, oamenii aleg sa continue cursa contra cronometru in ritm de pilot automat, ignorand orice semnal pe care organismul il aduce disperat la suprafata: de la neliniste si agitatie, scaderea imunitatii, ulcerul, obezitatea, diabet, boli cardiovasculare, boli dermatologice, migrene si sindrom vertiginos, pana la tulburari precum anxietatea, depresia, chiar suicidul si iata cum avem deja un tablou destul de sumbru.

Poate ca pentru unii, e mai usor de suportat sa se confrunte cu o boala decat cu propria constiinta care le spune ca ar trebui schimbat ceva. E de inteles, pentru ca oamenii intampina nativ orice schimbare cu rezistenta la aceasta si uneori, anumite tipare de gandire adanc inradacinate in mintea noastra ne influenteaza emotiile si comportamentele. Altfel spus: gandurile creaza emotii, iar emotiile creaza comportamente. Toate acestea sunt strans legate intre ele, fiecare jucand un rol extrem de important in adaptarea omului la mediul inconjurator. Ori stresul reprezinta un ansamblu de reactii de adaptare ale organismului la solicitarile mediului.

Agentii stresori sunt: factori nocivi (fizici, chimici, biologici) sau stimuli psihici cu semnificatie afectiva puternica.

Cognitiile irationale (gandurile disfunctionale) si emotiile distructive cum ar fi furia sau chiar euforia (adica extremele: exagerat de suparat sau de bucuros), pot fi considerati agenti stresori.

Psihoterapiile cognitiv-comportamentale si hipnoza, impreuna cu alte tipuri de terapii, au contribuit de-a lungul timpului la rezolvarea problemelor generate de stres.

(Conceptul de stres a fost elaborat pentru prima oară în anii ’30, de către cercetătorul canadian, Hans Selye.)

*** Cursul pe care vi-l propun, Managementul stresului, se bazeaza pe principii din psihoterapiile cognitiv-comportamentale & hipnoza (tehnici de relaxare), pe folosirea testelor din psihologia clinica, iar in cuprinsul lui veti regasi:

– definire concept, clasificare, prezentare riscuri, testare nivel actual de stres

– stabilirea modului individual de raspuns la agentii stresori si la situatii de conflict – testare si prezentare solutii optimizare + studiu caz

– depresia si suicidul, rezultate nefaste ale distres-ului extrem; definire concepte, testare, studiu caz, discutii

– tehnici de relaxare: prezentare tehnici, aplicare

– plan de dezvoltare personala

Orice stimul are un raspuns! Daca nu sti cum ai ajuns in pragul unui divort, sau nu sti ce are seful cu tine, ori nu ai inteles din ce motiv copilul tau are un comportament reactiv fata de tine, sau daca ai orice alt fel de intrebari generate de situatii pe care le-ai perceput ca stresante… esti binevenit la acest curs!
Nu exista limita de varsta. Recomand ca participantii sa aiba totusi peste 14 ani

Durata curs: 6 ore

Perioada: 10-11 iunie 2013

orele 16,30-19,30

Minim 8 participanti.

Cost: 150 lei. ***Grupul de minim 3 persoane beneficiaza de reducere 25%. Grupurile de studenti/elevi de minim 14 ani, beneficiaza de o reducere de 40%***

Trainer: Psih. Cristina Stoian

Pt informatii suplimentare si inscrieri: psihotraining@gmail.com si la tel: 0722 318 361

Anunțuri

5 răspunsuri la „Managementul stresului: 10-11 iunie 2013

  1. Salut,

    Iti urmaresc atenta post-urile de pe blog de ceva vreme. Imi place cum scrii, ma inspira! Asta m-a determinat sa-mi deschid si eu un Blog. Mi-ar face placere sa intru si eu in comunitatea voastra cu o tematica cel putin indrazneata. Incerc sa astern cuvintele intr-un mod cat mai savuros pe: http://delicii-masaj-erotic.blogspot.ro/
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: giuliadelicii@yahoo.com
    Daca esti pe Facebook acolo sunt si eu! Mi-ar face mare placere sa ma adaugi la prieteni. Adresa mea de Facebook este: https://www.facebook.com/giulia.delicii
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Giulia Teodorescu.

    • Buna seara Giulia!
      Iti multumesc pt cuvintele de apreciere si pot spune ca si tu ai talent la scris! De fapt, ma refer la exprimare, pt ca ce scri tu pe blog, sunt „povesti” reale, asadar nu stiu cum creezi. Poti sa-ti exersezi talentul de a scrie, compunand ceva, nu neaparat cu aceeasi tematica.
      Referitor la a face schimb de link-uri… mai asteapta si tu cativa ani sa se schimbe mentalitatile in Romania, ca totusi mai vreau clienti la cabinet:)!
      Si sa nu uiti ceea ce chiar tu ai spus: poti mai mult!
      Cu drag,
      Cristina

  2. Buna,

    te invit la un concurs simplu pe blogul meu. Cu 2 distriburi pe facebook poti castiga unul din cele doua pandantive gravate dupa placul inimii tale, cu foto sau text. Unul este placat cu aur, altul cu rodiu.

    Concursul se afla pe prima pagina a blogului meu, sper ca vei participa.

    Numai daca vrei, scuze de off-topic. 🙂

    Te pup si multumesc!

    • Va multumesc pt aprecieri! M-as bucura sa gaseasca interesanta oferta mea cat mai multi parinti (si nu doar parintilor ma adresez), pentru ca nevoia de a ne dezvolta exista, insa uneori e greu sa intelegem si sa acceptam asta.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s